22 Aralık 2011 Perşembe

Guncel

Bugun gurcu tavugu yedim begenmedim kisnisin yogun bi tadi var agir geldi tipki arap yemekleri gibi...
Sevgilim yine uyuyakaldi ama onu suclamayacagima soz vermistim. Konusmamiz ne zaman gerekiyosa o zaman konusucaz demekki! Ve onu cok ozledim. Artik gelsede biraz sarj etsem kendimi pilim bitti sayilir artik cunku. Her sey cok zor gelmeye basladi.

Haftasonu ne giycem? Kaynanam beni seviyomu? Gorumcem hediyemi begencekmi?

Diyete ara verdim gibide degil gibide ama hala 67 yim verdigim yok aman almayimda!
Yarin coook erken kalkmam lazim!

Allaha cok sukrediyorum. Asik oldugum bi adamla evlenmek uzre oldgm icin. Bizi korusun. Meger ne muhim seymis ask, sevgi! Bugun dusundumde.. Baska birisi olsaydim mesela unlu bi avukat yada multimilyoner kizi. Yine ona asik olmak isterdim. Yine o snir etsin yine o sevsin isterdim sevgmin buyuklugunun farkinda degil bence ama ziyani yok yanimda olsun ve sarmalasin beni yeter. Suan deli gibi sinir etmis olsada...

Uykum geldi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder