28 Kasım 2011 Pazartesi

eskiler

Bu aksam spora gıderken nerden estıyse aklıma lısedekı aşkım geldi.
Sonra dedım acaba beni kendine aşık sanıyomuydu yıllar geçtikten sonra bile.
Nişanlandıgımı gorunce sasırdımı?
Sonra dedım ki onun sikinde bile diyildir.
benımde değil.
ondan sonra okadar cok flört gunluk ılıskı yasadım kı.
Onun yerı ayrı olsada tarıh olmustu tabı.
Ama gercek sukı hayatımda adam gıbı bır ılıskı yasadıgımı hıssettıgım adamla evlenıyorum ıns.
Bu da harıka bır hıs.
ılıklerıne kadar asık oldugunu hıssetmeden evlenmek kotu ya. Cok asık olmakta kotu ama bır yerden gene tutuyor adamı.
Bugun sevdıgım bır abı geldı, sevgılımı sordu, cemaatcı fln dıyınce naptın sen yaa olayına gırdı. Senden sımdı o bekler cemaate gırmenı fılan. bende yapıcaklarımın sınırını soledıgımı soledım. o da kısaca dedı kı: anlaşamazsan ayrılırsın ya nolcak"
ohaa be abi. bana kal geldı, bın kere töbe cektım.
ne kadar kolay dedı ayrılırsın. abı bı cemaat ıcın ayrılırmıyım tobe yerappım buyuk konusmayımda. Evlılık dedıgın fedakarlık ıster, o fedarlıkta bulunur sen bulunursun gecer gıder..
dedım kı: höh naptın ne bosanması, katılıverırım nolcak dedım.
senın karın hep ısteklerını mı yapıyo senı hıc takmıyo mu dedım.
yok ama ben makul seyler ısterım yanlıs bısıy ıstemem kı dedı
e dedım ona gore de o ıyı, cemaate katılym ıstıyo satmıcak ya beni!
eekeem küm.
yanı sacmalamayın beyler.
tartı, 67,5'i gosterdı, mutluyum sevınclıyım. Arada cıkolat krızım tutuyo gıdıyorum kuru ıncır yıyorum oylede acınılcak haldeyım fln.
ama gayet ıyıyım.
imza:hunili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder