27 Kasım 2011 Pazar

Sevinç

Sevgilim geldi hatta gitti bile..
Onun evimizde olmasına annemle babamla berabr vakıt gecırmemıze hala alısamdm dıyebılırım.
Arada durup sole bakıyorum ve "vayy be" dıyorum sadece.
o gelınce aramızdakı tum sorunları ve konusacagm tum konuları unutuyrm. kafam pamuk oluyo. hersey bıtıyo sankı o anda. Sonra kendıme sınır oluyorum. Dalga gecıodum konuları not alıcam dıe. Ama bı dahakı sefere yapıcam.

Kahvaltıda annem gorudugu ruyadan bahsettı. bengelın olmus gıdıyormusum, oda cok aglıyoms...
Bı kotu oldum, aglıcaktık nerdeyse annemle. ınga... babamda kotu oldu. ölcekmişim gibi hissetttim bian. inga.

Diyetim iyi, biraz gobegm kuculdu sankı, dun aksam yemekte bırazcık pılavı kacırdım. okaa.
kahvaltıda bısıy yemedım ve sımdı kahve ıcıyorum, hava soguk, sogukları sevmyırm.

Son olarak, gırıpım, bır suru sumugum var ve sumugum hıc olmayan bı sekılde foşurt dıye sevgılımın yanında burnumdan dışarı fırladı. ölmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder