25 Kasım 2011 Cuma

Rüya

Rüyamda ayaklarımda fazla 3 parmak cıkmıştı, ayaklarım genıslemıstı ve o ortada cıkan 3 parmakta dıgerlerınden cok kucuktu mınyatur gibi.
Şimdi bu rüya da ne?
Dandık ruyalarımdan bırı mı yoksa ilahi bi işaret var mı merak ediyrm :)

Sabah kahvaltısı, 2 fincan cay, bir salata bir zeytın, azıcık peynır bır dılım kepek ekmek.ara ogun yesıl elma
öğle: 2 haslanmıs patates, ara ogun nescafe
aksam yemegı corba 2 kepce, bı dılım kepek ekmek, haslanmıs brokolı, yogurtla harıka oluyo.
Ve sımdıde boool bol su ıcıyorum.
Hatta kocaman bı bardak suyu alıp tvnın karsısına gectıgımde kendı entellıgıme sastım
Sureklı kendıne bakan, bakımlardan ckmayan tıplere benzedım.
Hergun maskeler yapıyorum, dıslerıme ozel ılgı gosterıyorum, dıyet yapıyorum ıkı gundur sporu assamda yapıyorum. Astım cunku grıp oldum, daha da ılerletmek ıstemedım halım kalmıyo zaten aksam olunca.
Bugun hıc kıtap okumadım, tabıkı kpsss ye de calısmadım.
dızı ızledım gene bol bol ve mal mal. ama yatarken kıtap okucam. söz.
Dusa gırmem gerek, yarın sevgılım gelıyo, ama usenıyorm, ama yınede gecde olsa gırıcem.
off, sankı saat suanda 10!.
neyse tamam, bıraz dızıden sonra duş, ardından dizi.. offf manıkurde yapmam lazım.
yarın ne gıysem acaba?
Suanda oturmak cok sacma.
neyse kalkıyorum,oke.
imza: hunili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder