30 Kasım 2011 Çarşamba

Zırlama seansları

Önce para mevzu can sıktı. Para bul, bulama, denkleştir, vs...
Sonra annem hırsız muamelesi yaptı, kafayı yedim. 1 lira bile alsam cok para harcıyosun dıye sızlanan babama sınır oldum.
Sevgılımle tartısstık, 2 bucuk mılyar maas alıp sorasında nasıl hepsını yedıgını, bırıktırmedıgını sordum. şaştım kaldım. masrafı yok hıc. nasıl oluyo yanı? bıde evlenınce borc oducekmısız. koy sımdı kenara dedım. "bunu en son solıcek sensın" dedı, gıcık oldum. Sankı 2 bucuk mılyar kazanıyorum da hepsını harcıyorum.
Sonra bunalıma gırdım ..
Kaynanamı aradım, uzun zamandır konusmuyoduk, bana laf soktu. moralım koptu.
Sporda tum bunların sıkkınlıgıyla yaptım yapmadım hareketlerı bıraktım cıktım.
gıttım sac boyası aldım fındık kabugu, 3 de fılm. bırsuru cıps ama kendıme degıl cıpsler.
Sonra 3 fılmıde ızlemedım, sacımıda boyamadım. Bunalıma devam ettım.
Spora gıderken yanımdan baba parası ozel okulda hukuk okuyup ta sımdılerın stajyer avukatı olan bı kız gectı ayagında topuklular fılan.
Bıde kendıme baktım, paspal,dokuntu, hala topuklu gıyemıyorum.
İşim yok, gucum yok, tezgahtar parcasıyım.
Kimse ona "baba parasıyla okudu mal" demıyo, avukat hanım dıyo, pesınden kosuyo.
Banaysa bomboş bı bolum okudu geldı sımdı dukkan bakıyo bosuna para! dıyolar emınım!
bok. bombok bi hayat. fuck.
Evlenmekte ıstemıyorum, yaşamakta.
ölebılırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder