23 Kasım 2011 Çarşamba

İlk Gün

Diyet & sporun ilk günü.
Sabah kahvaltıda mecburen beyaz ekmek yedım ama ceyrek, 2 zeytın ve cay.
ara ögun yesıl elma, yarım.
öğlen 2 haslanmıs patates- belkı fazla ama...
ara ogun- hıc bı bok.
aksama balık varmıs sanırım, hıc sevmem ve yemıycem bıraz corba ve yemek yerım, no ekmek, no sugar.
Zaten cayı cok uzun zamandır sekersız ıcıyorum.
Ha bir de nescafe var, 3 ü biraradaların kalorısınden habrm yok ama vazgecmıycemı solerım.
Aksam 7 de sporum var.
Hayatım boyunca hiç bir zaman deli gibi çalışmadım ama çalışanları kıskanıp havalı buldum.
Şimdi öyle bir noktadayımki deli gibi çalışıp başarılar elde edip çılgınlar gibi bununla hava atabilirim.
Öyle de yapıcam.
14 kilo verip iyi puanlarla kpssden ayrılıp kendıne ozguvenı olan hatta tavan yapmıs bi hatun olucam.
Bu sayede inanıyrmki hayat bana karsı daha saygılı olmak zorunda kalıcak.
En yakın zamanda fit olmak ve çok para kazanabileceğim bir işe sahip olmak istiyorum.
Acaba insanlar bana bakınca ne görüyorlar?
Merak ediyorum.

İmza: hunili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder